duminică, 2 noiembrie 2008

Marturisire...

Sunt putin suparat in seara asta si mi-am propus sa vb cu tine, pentru ca poate tu ma vei intelege cel mai bine dintre toti. O sa incep cu inceputu: pe data de 11 septembrie totul sa sfarsit intre noi doi; iar tu cu toate ca nu ti-am gresit cu nimica mi-ai dat cu picioru...chiar in ziua in care venisem acasa din Italia. A urmat o perioada foarte grea, pana mi-am revenit, apoi..cand imi revenisem si eram iar plin de viata...si doritor sa incerc noi experiente si noi sentimente, am primit iar o lovitura sub centura. Dumnezeu mi-a luat unu dintre prietenii cu care ma intelegeam destul de bine, aceasta este Simona Lacramioara(R.I.P)... Au venit zile destul de grele, atat pentru mine, cat si pentru ceilalti prieteni ai ei si familiei si tot ce mereu spuneam era: "Nu se poate asa ceva", " Nu se poate sa i se intample ei asa ceva". Au fost multe intrebari de genu: "De ce...?". Nimeni nu a putut sa ne dea un raspuns clar si exact, ne amageam singuri, dar tot greu ne era. Au fost momente cand imi doream sa fiu langa ea acolo sus, doar ca sa scap de viata asta de cacat, in care ne aflam cu toti, dar am revenit cu picioarele pe pamant. Cu trecerea timpului ne-am obisnuit cu ideea, dar tot greu ne este fara tine, iar tu vei trai mereu in amintirea noastra.
Acum in momentu de fata pot spune ca mi-am mai revenit, dar tot greu imi este si in sufletu meu este un zbucium total, dar cine sa ma mai inteleaga decat tu.
Din toata lista de fete pe care eu am pus ochi si ele m-au placut pe mine, am ales o fata de 15 ani, nu pot zice ca tin la ea 100% si ca o iubesc nebuneste, m-am fript o data si nu vreau sa o mai patesc inca o data, dar imi este draga...si cu toate ca ma pus lumea la zid ca am facut alegerea nepotrivita si ca daca nu tin la ea 100% nu trebuia sa ma complic...ca intre mine si ea va fi doar o aventura, eu personal nu sunt de acord. Am suferit destul de mult si sper si imi doresc ca alegerea pe care am facut-o sa fie corecta si imi doresc ca fata pe care am ales-o sa ma inteleaga si sa ma accepte asa cum sunt(uneori fara chef de viata, alteori prea ocupat sa mai bag pe cineva in seama, alteori plictisit...etc).
Sunt in zodia capricornului si intradevar stau cam prost la capitolul prieteni, dar asta este...viata merge inainte cu bune si cu rele...nu este vina mea ca m-am nascut asa. Cine ma iubeste si cine tine la mine cu adevarat....ma va accepta asa cum sunt cu bune si cu rele.
Iti multumesc tie ca ai stat si mai ascultat si ca mai mai linistit cat ai putut si tu.

Un comentariu:

ubyta4ever spunea...

ce tzine de Lala si pe mine ma socat vestea desti nu cunoscusem :( ma bucur in schimb ca tiia mai revenit si sper ca vei f foarte fericit cu cea de langa tine:P