joi, 25 decembrie 2008

Craciun fericit!!!



In sfarsit am terminat si eu de impartit smsurile si comenturile pe hi5....Mos Craciun, nu putea sa faca ce am facut eu.....el e cu ale lui, eu cu ale mele.
Iata ca a venit si Craciunul sau Nasterea Domnului, pentru noi toti aceasta sarbatoare reprezinta: bradul, cadourile, masa in familie, etc. Hai totusi sa incercam sa privim si esenta acestei sarbatori. La ce bun este un Craciun fara familie si prieteni aproape; avem nevoie atat de toti membri familiei, cat si de prieteni nostri alaturi, pentru ca lumina din sufletul nostru radiaza prin prezenta lor si prin fericirea lor. Dar daca si de Craciun esti moracanos si esti suparacios si nu incerci sa uiti de conflictele vechi si sa dai totul la spate, sa incerci sa uiti de necazuri, atunci nu vei avea niste sarbatori fericite. Cheia se afla la fiecare dintre noi, dar depinde de noi daca vrem sa ne deschidem sufletul sau nu.

Eu unu, mi-am deschis sufletu si asta astept si de la tine....iar daca nu ai pe cineva alaturi, familia iti este peste hotare, ai prieteni foarte putinii.....aduti aminte de mine, ca eu nu te-am uitat si crede in Spiritul Craciunului care iti va mentie speranta si flacara eterna, in inima......
CRACIUN FERICIT!!!

Un comentariu:

ubyta4ever spunea...

Craciun Fericit si tie !